Hanımlar iyi akşamlar.
Genital uçuk yaşıyorum bir kaç yıldır. Son zamanlarda
Ataklarım artık kısa ve ağrısız fakat hamileyken bunu yaşamak beni ürküttü. Atak 3 gün ve ağrısız geçti, Bebeğe bir zararı olmadığını ancak doğumda aktif lezyon varsa zararı olacağını biliyorum ama yine de rahat edemiyorum. Başından geçen var mı? Bir de doğumum normal olsun istiyorum, direncimi nasıl yükseltip bu durumu engelleyebilirim doğuma kadar. Öneriniz var mı?