efsanee_ valla tatlım sen bilirsin dediğim gibi ben doktorumdan inanılmaz memnumun muayenesi biraz külfetli ama herşeyi özel ve benim teyzem 44yaşında normal Doğum yaptı sayesinde ardından Ablamı doğurttu hiç bir problem yaşamadı sıra bende.ha sorun adarsan her yerde varda emin ol.doktoruna güvenmek önemli bu tarz durumda.eğer bir problem görüyorsa tekrarlatıyor anında testi.