mervemurat16 Birannebloguu 34.cü hafta sonrasında sayılıyor.Ama aksi bir durum olursa daha erkende olabiliyor.Zaten 34.cü haftada nstyr giriliyor sancı sayımı için
Kubradagdevren mervemurat16 yaa doktor bana 30d uyanık olduğunda saatte 10 hareketini hissetmen lazım demişti
mervemurat16 Kubradagdevren bana 36.cı haftalarda 6 hareket hissetmem yeterli olacağını söylemişti zaten benim bebiş kıpır kıpır değildi