durumuufukmu Kızlar 39+3 üz. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebek kanal girişinde fakat kanala doğru ilerleyememiş daha. Üst kemikten çatın biraz dar demişti. İlerleyebilmesi için ne yapmalıyım? Doğumu nasıl başlatabilirim önerileriniz var mıdır?
Semakantar durumuufukmu son hafta platesleri var çok etkili kanala girmesi için ben ilk doğumumda doguma yakin yapmistim çok etkiliydi 38+2 de doğurmuştum