_Annemmm4 syma19 hanım doğruyu söylemiş. Kafanıza göre, “tedbir amaçlı”, sarılık korkusuyla MAMA VERMEYİN. Sizinle ilgili süreçte gerekli yönlendirmeleri İHTİYAÇ OLURSA sizi takip eden çocuk doktoru yapacaktır. Mamalar markette bakkalda bile satılıyor diye masum içerikler değildir. Bir TİBBİ BESLENME ÜRÜNÜDÜR ve en önemlisi mama başlanacaksa bile BIRAKMAK AMACIYLA GEÇİCİ OLARAK BAŞLANIR.