Kızlar göğüslerim aşırı yara oldu uçları yarıldı resmen derimin. Ağlayarak emziriyorum. Emzirme deyince resmen gözlerim dolmaya başlıyor doğum yaptım 10 tane alt dikişlerim var ödem yaptı iğneyle uyuşturdukları yerim ora bile böyle acımıyor. Elektrikli süt sağma makinesi alsam makine daha az acıtır mı acaba ? Biberonla bir süre verip göğüslerimi iyi etmek istiyorum. Bebek emdikçe daha da kötü oluyor elektrikli pompanın sağması nasıl oluyor düşük modda çok acıtır mı ? Ya da iyileştirmek yerine bebek emmesi gibi aynı mı kalır bunu öğrenmek istiyorum