Salı günü tam 40 haftalık oluyoruz ama bizde tık yok 😂 Aylardır baş geliş pozisyonunda ufak tefek kasılmam olup geçiyor. Doktorumla konuştuk Salı günü yatışım yapılacak. Önce vajinadan bir şey verilecekmiş rahim ağzı yumuşaması için duruma göre suni başlayacağız. Bazen cesaret geliyor burada da çok güzel doğumlar okuyorum hadi diyorum gelsin hazırım. Bazen de korkulara kapılıyorum. Suni hakkında biraz da korkutulmuşum sanırım çevreden hep sancıları evde karşılar 5 dakikaya düşünce hastaneye giderim diye planlıyordum. Evde ki hesap çarşıya uymadı 😂. Sizler ne durumdasınız dertleşmek istedim