Morcivert061 Kizlar dün doktora gittim 12.haftaligim ama doktorum test istemedi o an sormayi unuttum test yapmicakmiyiz die ama ultrasindan yanndaki hemsireye ense kalinligi falan dedi sadece sonra tamam iyisiniz dedi. Kan testi falan istemedi.7 haftalikken sadece kan vermistim Yarin arayip sorucam doktoru ama benim gibi olan varmi istemeyen doktorlar
GozdeCemre Morcivert061 bana 11 haftalıkken yaptılar ultrosonda bakıyorlar ölçüm yapıyorlar hemde kan alıyorlar canım benim İkili de üçlüde bu şekilde oldu
Hulya57 Morcivert061 bende bugun gittim 12 haftalıgiz aynen boyuna falan bakti we ikili test istedi 30 ocaga kadar yaptır gel dedi
Morcivert061 GozdeCemre bende oyle biliyorum ama ultrasnda olcum yapti tamam dedi kan falan almadi o yuzden merak ettm bende