Bbndmejjs 39+4 deyim dünden beri çok kötü bi ağrım var acı gibi hatta bacak arasından özel bölgeye doğru doğum habercisi vs olabilir mi acabaa
Bbndmejjs gencanne97 aslında birkaç ay yaşadım bunu çatı ağrısı dedi baskıdan dolayı olduğunu söyledi ama dinlendikçe geçiyordu şuan hiç geçmiyor bu yüzden merak ettim doktorumada soramıyorum
gencanne97 Bende 38+4 deyim dediğiniz ağrılar bende de oluyor ama dinlenince geçiyor bence acile bi görünün nst çektirin hala devam ediyorsa