myavocado Gulsedaa1 ben babymall mağazasından andywawa marka aldım, 11li set, hem pamuklu ve kaliteli hem de çok sade güzel modelleri var, tavsiye ederim. Trendyolda filan da var o markanın ürünleri.
Enfal_06 Gulsedaa1 biz 2 tane seçtik 10 lu olanlardan birini ben seçtim diğerini eşim seçti 5 li çok almışız baya var kombinlemek istemedim evdekileri set almak daha iyi geldi bana
Gulsedaa1 Enfal_06 10 lu olanları nerden aldiniz acaba haziranda doğum olacak giyebilir mi sıcaktan bilmiyorum
Enfal_06 Gulsedaa1 ben isimli yaptırmayı düşünmüyorum haziranda doğum olacaksa müslin hastene çıkışlari var e bebek civil de benim bebeğim Eylül bebeği olduğu için uzun kollu mevsimlik seçtim ama siz ince kumaşlı olanları alabilirsiniz chkra ve cigite de bakabilirsiniz yaz sezonu çeşit olarak orda çok seçenek var
Nur3955 Gulsedaa1 ben lc waikikiden ve e bebekten aldım çok fazla değil tabi hazıranda doğacak dıye birde trendyolda bir takım buldum 10lu omu aldım ıkı tane hastane çıkışı var biri kendım ebebkten takım yaptım 4 parça işte diğerleri 4er tulum ıkı alt ust tabi patiksiz normal kısa tulum aldım yazlık bide 5 tane ilk etapta yeter bana eşya çabuk buyucek çünkü israf olsun istemiyorum
Hulo2105 Gulsedaa1 trendyol lilabio sayfası çok başarılı uygun da fiyatı malı da kaliteli ben burdan önermiştim bir çok anne oradan yaptırmıştı🌺