alinsmom_ Kızlar bebeğin hareketlerini ilk nerde hissettiniz? Göbeğin altında sanki bi kıpırtı titreşim gibi var anlayamıyorum 21+3deyim henüz hiç hissetmedim
Gizem9688 alinsmom_ gobek altı, kasik gibi. Pıtır pıtır seklinde. O pıtpıtlar 23+4 olduk tekme oldu artik