zgeMutlu Kızlar bu gün 15:31 de oğlumla birbirimize kavuştuk. Allahım herkese nasip etsin. Çok güzel bir duygu. Darısı sizlerin başına.🙏🏻
MerveGmss zgeMutlu amin insallah doğumunuz nasıldı bizlere tavsiye edeceğiniz şeyler varmı hayırla büyür insallah miniğiniz ☺️
zgeMutlu MerveGmss normal Doğum yapacaktım ben aslında 40 ci haftamdaydım ama açılmam olmadı birde bebeğimin başı yan taraftaydı o yüzden sezeryan oldum. Stres sıkıntı heyecan insanı öldürüyor ama kucağına alınca herşey değişiyor ☺️☺️