Buket__ Son_gul merhaba, ben de Şubat ayında gittim. İkizlere gebeyim çok ilgili, alakalı . Her detayı içinizin rahatlatacağı şekilde anlatıyor.
Son_gul Edckr nakıt 4 bin kartla 4 bin 500 ama prof dıye bu kadar ucretı normal doktorlar da zatn 3 binden başlıyor bakalım herkez çok övüyor
Son_gul Buket__ çok heyecanlıyım tabıkıde önce sağlığı ama cinsiyetını de tam soyleyıp gosterıyor mı bızım cınsıyetımız daha bellı degıl çünkü
Busra_h Bulabileceğiniz en iyi doktoru bulmuşsunuz, çıktıktan sonra iyi ki diyeceksiniz. Çok ilgili bir doktor, tüm gerekli açıklamaları daha siz soru sormadan yapıyor. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🌸
Son_gul Busra_h cinsiyetı de söylüyor mu bize bı kız bı erkek dıyorlar tam olarak bilmiyoruz cınsıyetı gösteriyor mu kız veya erkek diye