Kızlar benim 2. Gebelik 13. Haftamda seyirme seklinde bebişi hissettim suan 19. Haftamdayım inanılmaz şekilde çok şiddetli hareketlerini hissediyorum şaka gibi ama canımı acıttığı bile oluyor korkmaya basladım bu kadar erken bu şiddette hareket normal mi yaşayan var mı acaba??