Kızım da hiç böyle olmamıştı. Hiç midem bulanmamıştı , halsiz değildim enerjiktim. Ama bu hamileliğim de 7. Haftadan itibaren akşam 9 olduğu mide bulantısı başlıyor 12 1 e kadar kussam rahatliycam kusamıyorum. Sabahları mide bulantım yok ama aşırı halsiz ve aşırı uyku halindeydim sersem gibiyim kızım olduğu için de uyuyamıyorum. Onunla da ilgilenemiyorum. Kendimi çok suçlu hissediyorum :( :( :( bir an önce 1. Trimesir geçsin sonra düzelirim herhalde. Benim gibi olan var mi ? Ne iyi gelir ? Mide bulantı hapını doktor yazmıştı almadım bir dahaki randevuya alayım bari. Birde multivitamin yazdırayım şimdi 9 hafta 3 günlüğüm