Mlkmr12 ohoo 1 hafta ne gebelıgımın basından beri tansıyonum hep yerlerde sürekli yıyorm ve dınlenıyorm dısarı bnde cıkmaya korkuyorm resmen helekı aç kalaym eyvah eyvah kesın bayılırım o derece. Bugun 1.5saatlık otobus yolculugu yaptm kahvaltısız mıgdem bulandı basm donuyo ayrı tm dedm kesın bayılcam kraker yedım oyle topldm sonra hemen ymk flan yedm duzeldım. Esım bıle dısarı yanlız cıkmamı ıstemıyor bazen bayılıyorm tansıyonm dusuyor dıye. Ilk kızımda hc boyle bsy yasamadm ama oğlum cok farklı doktor yapck bsy yok dedı en son yerlerdeydı tansıyonm acıle kendımı zor attm serum taktılar 2 saat gozetım altında kaldm sonra cıktm serumla yukselttıler bıdr kansızlık varms brz kan ılacı degıstı doktor sık sık az az yemeye clşyorm