Ben ikisini de aldım. Çünkü gümüş kapak iyileştirici okey güzel ama silikon olan da süt akınca tutuyor, hava alıyor, meme ucu hassasiyeti varsa değmediğinden engelliyor. Gümüş kapak direkt olarak meme ucu ve çevresine değdiği için ne sütü durdurabilirsiniz ne de süt akınca orayı kuru tutabilirsiniz. O yüzden ben geceleri gümüş kapak gündüzleri silikon kullanmayı düşünüyorum