Helbestt Kızlar bugün kontrolüm vardı.26+4 günlük 942 Gr. 33 cm dedi normal dedi ama bana az gibi geldi.Sizce nasıl ? Siz de durumlar nasıl
alparslan21 Benimde 27+2 de tsm bir kilo demişti bana da az gelmişti ama normal dedi . Zaten son iki ay çocuk kilo alıyor Helbestt
Gizem9688 Gayet normal. 27 haftada yaklasik 1000 gr normal diye biliyorum. Saglikli. Saglikla da kucaginiza alırsınız ınsallah
Helbestt Gizem9688 Çok teşekkür ederim bana da az gibi geldi kilosu benim kızım da 2400 doğdu o yüzden bundan korkuyorum