GirlOnline Kızlar ben 11+5 im henüz cinsiyet belli değil Çok fazla kusmam ve tiksintim var İlk aşermem erikdi Tatlılar dan ve herşeyden tiksinir oldum 6 kilo verdim sürekli uyuyorum ve karnım zayfladïgm için yok yaygın duruyor sadece hafif Sizlerin Neler oldu Ve neyiniz Oldu?😍
Cilginanne2bebeli68 GirlOnline resmi varsa at tahmin yapalım ama sen benim kizimda yaşadıklarımı anlatiyorsun
Zynp12 GirlOnline o kişiye göre değişiyor bence benim kız mide bulantılarım 13. Haftaya kadar oldu tatlı zaten sevmiyorum sekerimde var tam isabet oldu 😂 ekşi hersey kalp ben ilk aylrda sürekli uyurdum. Şu an 30 haftaligim geceleri uyku. Yok gündüz var
GirlOnline Msydn6 Bana hep bakınca kızın olur diyor herkes Ama Ultrason resmini görenler Burdaki Anneler Erkek diyor bende bilemiyorum Ne zaman belli olur Acaba haftaya Perşembe randevum var 12+4 olcam acaba belli edermi
oznursertt Msydn6 bnde de tam tersi hamile olduğumu bile biliyordum sadece uyku cinsiyetimiz erkek her hamilelik bir olmuyor sanırım
Arzum-99 Msydn6 su an 23 haftadayım öyle deli gibi aş ermedim ama bol bol turşu ve ekşi şeyler yiyorum. Bütün belirtiler kızı gösteriyordu herkesin demesine göre mide bulantım ve kusmam olmadı prenses hamilelik yaşıyorum resmen cinsiyetimiz erkek. Eskilerin söylediği belirtiler doğruluk payı içermiyor bence
GirlOnline Cilginanne2bebeli68 Evet genellikle kız Anneleri yaşıyor bu durumu ama Erkek annelerde aynısını yaşamış 😂😂
Gozdeli GirlOnline erkekse daha erken belli oluyor ben oğlumu 12 haftalıkken öğrendim . Kızlar biraz daha geç gösteriyor kendini
Msydn6 GirlOnline bebeğin kendisini göstermesiyle alakalı tamamen ilk oğlumu 12 haftalıkken öğrendim. İkinci oğlumu 22 haftalıkken öğrendim o zamana kadar göstermedi kendini biz kız sandık hatta gidin şansınızı deneyin ama devlete gidiyorsanız onlar geç söylüyor genelde bilginiz olsun
GirlOnline Zynp12 Ayy bende hap kullandığım halde bulanıyorum ama ben baya zayıfladm yani kilo almayınca Anlamıycam galiba Bu arada bendede şeker çıktı ben baya diyet yaptım sırf insülin kullanmayım die zaten bulantılar da başlayıp zayflayınca şeker yok oldu şükür 😂
Mhtpdrmz06 Gozdeli hiç belli olmuyor canım oğlumu 12 haftalıkken gittik kız dedi doktor ayrıntılıda erkek oldugu ortaya çıktı
Ask1907FB Gozdeli erken geç cinsiyet farklılıgına baglı deil benim oglum net 26ci haftada gösterdi 🤣🤣ikinci 22 veya 23 te sanırım gösterdi
Haticeburak06 GirlOnline hiç kusmadım. Kalçam baya büyüdü ve genişledi. Gözümün çevresinde kahverengi çiller çıktı. Karnım erkek karnı gibi sivri.yayvan değil Kız bebeğe hamileyim🌸🥰
GirlOnline Haticeburak06 Benimde cildim çok bozuldu ful sivilce dolu Kalçanız büyüdüyse zaten net kız ben zayfladïgm için Henüz belli olmuyor 🥹
Mercan_42 GirlOnline Haticeburak06 benmde karnım çok yaygın kalçam büyüdü yüzmde veya herhangi biyerimde leke yok 27 haftalk olduk bu zmana kadar göstermiyor demişti 2 gün önce kontrlde erkek dedi
Tuba-M55 GirlOnline benim bebiş kız, senin haftalarındayken sürekli uyuyodum ve unutkanlık çok fazla vardı koku hassasiyetim aşırı fazla oldu. Tatlı hiç yemek istemedim sürekli turşu ekşi ferah şeyler istedi canım🥲 Çin takvimi filan doğru çıktı bende 🤷♀️
GirlOnline Tuba-M55 Bende Bazı Sayfaların Çin takvimi erkek bazı sayfalar kız diyor rus takvimi de kız diyor Ve evet bendede acayip unutkanlık var geçen gün bi elimde kumanda bi elimde çay bardağı bardağı alcam yere kumandayı götürmüştüm mutfağa hahaha😂😂
Musel Tuba-M55 bende hamileyim 4 haftalık erik yiyorum sürekli canım ekşi istiyor ilk oğlumda tatlıyı aşeriyodum bunda ekşi acaba kız olabilir mi diyorum
Aysenur012 GirlOnline benim hiç bulantım olmadı sürekli ekşi yedim tatlıyı çok severken hamilelikte göresi gözüm olmadı ve hamileliğim çok rahat geçti ve geçiyo sadece çok uyuyordum ve bebişin cinsiyeti kız😅🥰😍😍😍
Pa-2121 GirlOnline kalçam büyüdü sabah bulantılarım vardı herkes kız dedi ama erkek geliyor. Bence kız erkeğe göre değil annenin yapısına göre değişiyor bu durum 😊
Tuba-M55 GirlOnline 😂😂😂 ay aklımızı alıyo bu bebişler yaa 32 haftalık olduk hala ilaçlarımı kocam takip ediyo unutuyorum ve asla hatırlayamıyorum. Yemeklerin altını 50 kere kontrol ediyorum. Hamile olduğumu bilmediğim zamanlar ilk 4 hafta aşkrı yorgundum ve öğlene kadar uyuyodum acıksam bile yemek yiyemiyodum zayıflamıştm baya
snowglobe GirlOnline İkisi de kız. İkisinde de bambaşka hamilelik yaşadım. Cinsiyet ile alakalı durum yok
GirlOnline snowglobe yaa neler yaşadınız ilk gebelik zaten hormon alışkın olmadığımiz için daha bi belirgin belirtiler yaşıyoruz galiba🥹
GirlOnline Tuba-M55 Ah evet Bebikolaar,,, Hemen Doğsun seveyim diyorum Ama daha çok uzun zaman var sıra sıra gidiyorum cinsiyet ögrencem sonra hareketlerini gözlüycem bende öğleni bile geçiyor uyumam hahahaha
Tuba-M55 GirlOnline maşallah sağlıkla büyüsünler az kalmış yakında öğrenirsiniz cinsiyetini 🥰 sonra tatlış alışverişler filan derken 18 lı haftalarda bi enerji geliyo zaten yaz da geliyo bol bol açık havada yürüyün minnak ile bol bol konuşun 🥰🥰🥰 Rabbim sağlıklı bir gebelik hayırlı bir doğum nasip etsin