eymenim_ ne güzel ya bende nişan gelince çok heveslendim ama maalesef nişan 1 hafta önce geldi 🙄
Nişan gelince gitmedim hastaneye çok önemli bi durum değil çünkü. 2 gün sonrası için zaten randevum vardı o zmn gittm 1 parmak açıklık vardı. Dünde sancım var sandım anlayaamdım acile gittim hala 1 parmak açıklık var gelişme yok. 37 haftalığım