Simge22 başınız sağ olsun. Bir hayvan sahiplenmek dünyanın en güzel duygusu. Yaşadığınız durumu az çok tahmin edebiliyorum bundan 7 sene önce köpeğimi kaybetmiştim. Hala aklıma geldikçe gözlerim dolar. Şimdi de 8 yaşında bir muhabbet kuşum var azcık neşesi gitse aklım çıkıyor. Biliyorum çok yaşlandı ve o kaçınılmaz son gelecek düşünmek bile istemiyorum.Eğer çok bağlanıyorsanız sahiplenmeyin bir daha ama dışarda aç kalmış dostlarımıza da yardımlarınızı esirgemeyin. Ve en önemlisi bir can taşıdığınızı unutmayın. doğunca muhakkak ki en iyi arkadaşınız o olacaktır. Kaybettiğimiz dostlarımızla da bir gün kavuşmak dileğiyle, tekrar başınız sağ olsun.