Tugba1tugba Kızlar dün sabah tetenoz yaptırdım ilk dozunu kolumda aşırı ağrı var sizde de olmuşmuydu ağrı normal mi ?
Zseda Tugba1tugba Tabi ki normal. Benim 3 gun sürmüştü üzerine yatamiyordum, kol kalkmıyordu. Sislik falan da oluyor,kızarıklık. Her bünye aynı değil ama sizinde öyleyse korkmayın normal
ozge1217 Tugba1tugba tetanoz aşısında ilk 3 gün kol ağrısı çok normal. Yapan hemşire bilgi vermedi mi size?
Aleyna_01 Tugba1tugba normal hatta bende ateş yapmıştı ilk dozda kalkacak halim bile yoktu 1 gün sonra ateş geçti ama ağrısı 2 gün sürdü 2. Dozda ise akşama kadar halsizlik uyku yaptı sanki kolumda demirler var gibi
Tugba1tugba Zseda sağol canım evet benimde öyle üzerine yatamıyorum şişti bişey kaldıramıyorum endişelendim bende
Tugba1tugba ozge1217 hafif ağrı şişlik yapabilir dedi ama bu kadar olunca endişelendim ikinci çocuk aslında ama ilkini unutmuşum tamamen
umrumdadegil Tugba1tugba parolun kendine hayrı yok malesef 😂 buz iyi geliyor ya ben buz tutmuştum parol içmedim bile
mervemurat16 Tugba1tugba bir kaç gün sonra geçiyor ağrı bende ilk gün kolum çok ağrıdı kaldıramaz gibi oldum ertesi gün sadece aşı yeri ağrıyordu