Gulkirmaci25 Merhaba hanımlar 38 +1 haftalık oldum doğuma çok az kaldı ama henüz bir isim bulamadım 🥴yardımcı olurmusunuz
Medinedemrl Ben kız bebeğe Hamile olduğumu öğrendim ismini elif neva koymayı düşünüyoruz inşallah. Ama erkek olsaydı da eşim göktuğ aslan istiyordu. Benim de çok hoşuma gitmişti bu isim.
Melek1818 Asıl doruk düşünüyoruz yada Miraç bakalım hayirlisi benim 2oglum daha var buda 3olacak insallah
Gulkirmaci25 Melek1818 Benimde 4 hamileligim oğlum yeni 1.5 yaşına girdi 4.sürpriz oldu 3 tane oğlum vardı bu belki kız olur dedim ama buda erkek ilk oğlumun ismi ihsan 2. Eymen 3. Burak ayaz 4 ne koyayım bilmiyorum
Melek1818 Gulkirmaci25 ay hayırlısi olsun tabi gönlümden kız çok geçmişti ama nasip kısmet böyleymis çocuklarım büyümüştü 14ve16 aliihsan efe dedemizin ismi Yağız alp diğerinin ismi
Gulkirmaci25 Mercimeek Benimde aklımdan poyraz geçti ayaz ismine yakın diye ama ismin enerjisinden dolayı bilemedim