Gokce321 Belirsizz Benimde aynı 29 haftalık olduk mide bulantım da olmadı sürekli karnım aç hep birşey yiyesim geliyor 20 kilo aldım artık almamaya çalışıyorum ama hep açım 🥹
Belirsizz Kubradagdevren 2 kere gittik henüz küçük olduğu için. İyi sıkıntı yok demişti 9 haftalık oluncada gideceğim:)
Belirsizz Gokce321 ben 7 haftalığım mide bulantım çok fazlaydo hap kullanıyorum ama fazladıylada yiyorum
Zynp12 Belirsizz gebelik öncesi şekerden dolayı diyetisyenle devam ediyorum 6 kg aldım bakalım 30 haftaligim
Zynp12 Belirsizz 3 ana 3 ara öğün listeme göre ilerliyorum yemem çok yok zaten dengeli tabaklar kuruyorum hamur işleri, paketli gıdalar, şekerli yiyecekler,makarna pilav, bunları hiç tuketmiyirum
Kubradagdevren Belirsizz ayyy daha çok yeniiii 10 haftaya kadar bi iştah artışı oluyor sonra mide bulantıları falan başlıypr zaten ben 34. Haftadayım taştan yumuşak ne bulursam yiyorum valla 😂
Almad Beni en çok cips zorluyor yaa bıraksam hergün 1 paket yerim canım istiyor bende yarım paket yiyorum 🙄
Emel5805 Kızlar sizdede gaz olayı.varmi ne yesem azcikta olsa gaz olarak dönüyor ve beni çok zorluyor su bile oyle yani🤦🤦