Akduygu İlk sezaryanimda benimde sadece sağ tarafımda dikişin tam üstünde şişme oluştu enfeksiyon, kitle v.s zannedip hemen doktora gittim ama megersem emzirirken mecburen oturur pozisyonda verdiğim için sütü doktorum üzerine çok oturmuş baskı olusturmussun dedi hemen korse önerdi. Tavsiyem içinizin rahat olabilmesi için hafta içi muayene olmanız 🙂