B_simla Ben kızımın adını Defne koyacağım evet burda anlam açısıdan kafa karıştırıcı şeyler söylendi ama araştırdık hocalara sordum anlam açısıdan kötü bir anlamını duymadığını söylediler ama en azından kulağına okunacak ismi dini açıdan Ayşe Fatıma gibi anlamlı bir isim daha okunursa daha güzel olacağını önerdiler bende öyle düşündüm bakalım hayırlısı