Bugün ben de şeker yüklemesi yaptırdım. Hiç etkilemedi beni galiba baya kötü besleniyorum ki o içecek bile midemi bulandırmadı 😂
Aç karnına tatlı yiyorum normalde de o yüzden benimki normal. Sen de alışık değilsen kusmuşsundur üzülme bir şey olmaz doktor anlar yine de.