Pelincelk_98 22 haftalık hamileyim bir haftadayı geçiktir kasık ağrım oluyor ara ara bebek karnımda sertlşeme ve toplanma yapıyor daha önce doktora gittim açılma falan yok ama bugün çok sık olmaya başladı normal mi?
Betren Pelincelk_98 siz tekrar bi gidin isterseniz kasılma düzenli olursa açılmayı tetikliyo diye biliyorum korkutmak istemem size magnezyum yazabilir rahatlarsıniz