Kizlar aranizda sag kasik kisminda galiba orasi yumurtalik kismida oluyor pekte bilmiyorum ama gebelikte hic orda arada elleyince bakinca yada sislik gibi olan varmi agri yon ama elleyince ya da arada ince agri oluyor dinlenince geciyor agrida sislik gibi seyde pcoslu gebeyim ondan olabilir mi ya da normal mi bu acaba gebelikte 11+4 um suan.