Bence gayet güzel canım… Ayşe eski isim ne alaka yaa.. yine de saygı duyuyorum ne diyeyim ki… Bak canım benim kızımın adı Ayşe Miray ve Ayşe adı hiç aklımda bile yoktu. Kızıma 2 buçuk aylık hamileyken bı rüya gördüm. Bı tane kız çocuğunu annem bana getiriyor yeni doğum yapmış oluyorum ve her iki kulağına ezanı okunup Ayşe adını koyuyorlar.. üstüne birde şükür namazı kılıyoruz.. sabah uyandim eşime dedim kızımız olacak böyle bı rüya gördüm ve adı verildi diye.. ve kızımın cinsiyetini çok erkenden öğrendik çok şükür adını da seviyoruz ve kimse Miray diye değil Ayşe Miray diye sesleniyor siz adını nasıl seslenirseniz ve çevreye de onu asilarsaniz onlarda iki ismi rahatça kullanabilir.. birde iki isim koyup sadece birini kullanmak diğerini kullanmamak çok saçma kullanacağıniz şekilde isim koyun. Kimse üstüne alınmasın kendi fikrim ❤️