Kızlar 31 haftalık hamileyim gebeliğim riskli gelişim geriliği var bebeğimde ve suyu sınırda her hafta kontrole gidiyorum bu hafta sadece 2 hafta sonra gelmemi istedi doktorun ve bugün ağzım dudağım ve dilimde uyusukluk hisettim ve doktoruma yazdım benden test istedi kan testi verdim eve geldim sonuçlar çıktı ve benden doktora idrarda protein kaçağı varmı diye sor dedi ama ben hastaneden çıktım ve sadece kan tahlili aldılar