Bende hamile olduğumu öğrenmek için gittim 6+4 müş alttan muayene etti direkt. Kalpte 120 hız normal mi normal dedi herşeyine. Belirti olarak bende bende hiç birleyen yoktu sadece oğluma göre bu hamilelikte çok gerginim eşimden nefret ediyorum 🤭 ara ara adet sancıları gibi oluyor o kadar