Tugba9106 Durduk yerde bunaliyorum ve oturduğum yerde ağlamak geliyor .sizinde oluyormu Hamile anneler 😌😌 galiba hormonlar tavan ediyor
Ksniak Tugba9106 oluyor tabii ki de. Hüngür hüngür ağlıyorum bazen. 3. Trimesterla beraber benim hormonlarım çok fena oldu
Guzelanne56 Tugba9106 bugün hudutsuz sevdaya ağladım yumurta rafadan olmus dıye ağladım robot süpürge halıya takıldı dıye ağladım 3-4 kere ağladım bugün bı iki saattır ağlamıyorum birazdan buseye ağlamaya başladım yine😂 İlk trımester benımkı daha yandık
Alyadefne Tugba9106 ayy evet ilk hamile olduğumu öğrendiğim sıralar çok ağladım saçma sapan şeylere. İçim sıkıldı kendimi tek yalnız hissettim allahtan ki büyük kızım var da onunla psikolojim düzeldi onunla ilgilenmekten kafam dağıldı
Tugba9106 Guzelanne56 çok saçma sapan şeyler için ağlayan sadece ben deyilmişim .Hormonlar bizi bana etkiliyor .kendimi mutlu etmek için Cips yiyorum 🤣🤣
Ksniak Guzelanne56 ben de yakın zamanda canım kremalı makarna çektiği için hüngür hüngür, salya sümük ağlamıştım. Sizi çok iyi anlıyorum 🥲
Aylaa123 Ben normalde hiç ağlamam etmem ama suan herşeye aşırı duygulanıyorum ve sürekli ağlıyorum hormonlar gerçekten çok etkiliyo ya ağlamaktan ciğerim soldu 😂
Tugba9106 Aylaa123 sebepsiz yere bunaldım oturdum ağladım .sonra bebeğim etkilenir diye hemen sustum sonra gittim kendime birşeyler aldım yiyecek 🤣
Tugba9106 Ksniak benimde canim kremalı mantarlı makarna çekmişti yedim ama makarna mi beni ben mi makarnayi yedim hasta oldum.😌😌 yiyemediğim çok çok şeyler var .yumurtadan tiksinmiştim bi ara 😷😷😷 şimdi yeni yeni başladım yemeye .