gunesinannesi__ Kızlar bebeğim dundenn beri aşağıda hareket ediyor 28+2 yiz. Ve mesaneme doğru 1 2 saniye baskı hissediyorum ozellikle ayaga kalkınca oluyor. Sizce bebek mi baskı yapıyor yoksa sancı mı ilk gebeliğim tecrübem yok.
Eliff_gny gunesinannesi__ bebek hareket ettikçe mesaneye baskı yapıyor o yüzden öyle hissediyorsunuz sancı olsa belden kasıklardan düzenli vurur
Clementein Benimde 28. Haftada baş aşağı pozisyondaydı ve baskı yapıyordu 36 yız şimdi hala baskı yapıyor 😂