BHsevgim 15 haftaliklar cinsiyet belli oldu mu ben pazartesi gitcem. 2 hafta once kesin bisey diyemem dedi doktor
24fatma BHsevgim aslında çin takvimine göre hepimiz aynı ayda hamile kaldık hepimizinkinin cinsiyeti aynı olması lazım ama farklı farklı herkeste tutmuyo demekki cin takvimi 😁
24fatma BHsevgim benimde ikili testtte değişmezse Kiz gibi demişti doktorum 13. Haftada bakalim 16. Haftada gidicez sali günü öğrenicez degismediyse hala kız 😁
Pinarrr56 24fatma benimde ikilide kıza benziyor demişti değişmez diye düşündüm.ama 14 de erkek oldugnu söyledi şimdi 24 uz hala erkek😄😄
AZehraa 24fatma ben sağlıklı bir kız çocuğu çok istiyorum bakalım hayırlısı ile gelir inşallah hepimizin bebekleri. Resmen bacaklarıni kollarıyla kitlemisti
24fatma Pinarrr56 ne güzel ya hayırlısini versin rabbim 🐣 bu hafta 16 oluyoruz onu bekliyorum bende degisirse diye hic alışveriş hazırlık falan yapmadim 😁
Ysmn31 Benim de 14 haftalıkken büyük ihtimal erkek demişti doktor ama bir sonrakinde daha net belli olur dedi hayırlısı bakalım
24fatma AZehraa inşallah canim 😄 ya şimdiki bebekler daha anne karnında kıpır kıpır hareketli hep bu folik asitten 🐣😁