4147 Kızlar selamlar, gebeliğinde ya da bebek planlarken antibiyotik kullananlar oldu mu? Herhangi bir sakıncasını gördünüz mü? Klamoks kullanıyorum şuan ve üst solunum yolu enfeksiyonum var lenflerim şişti kullanmaya mecburum
4147 Pembesarelle2 daha oluşmamış bir bebeği bile bu kadar düşünmek 🥲 haklısınız vallahi bilmeden yanlış yapmak vicdan azabı yaşamamak adına ☺️
burc1ulunc 20lik çıkartıyodum. Augmentin kullandım hamile olduğumu bilmeden. Öğrenince bıraktım ama doktorum bunu hamilelikte kullanabilirsin demişti. Sonra yine 20lik yüzünden yanağım şişti. Dişçi klamoks yazdı. Doktoruma sordum içebilirsin dedi onu da içtim bişey olmadı.
4147 burc1ulunc çok geçmiş olsun ☺️ bilgilendirme için teşekkür ederim. Gebelik ve 20lik aynı ana denk gelmesi kötü olmuş
Pembesarelle2 4147 Haklısınız elbette fakat süreci uzatıyor bu stres sıkıntı bende 4 yıl üzerine gebe kaldım sizin gibi gözümden sakınıyorum ama zarar vermez size kendinizi iyi hissedin 🌸🤍 Rabbim yakın zamanda hayırlı şekilde nasip etsin
burc1ulunc 4147 Teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun ❤ İlk gebeliğimde de öğrenmeden hemen önce 20lik çıkarttım. 😂 Benimki artık rutin gibi bişey oldu 😂😂