Minikurabiye 17+3 olduk hala bulantı devam ediyor 13-14. Haftada geçer dediler geçmediğine göre 9 ay sürmez değil mi 😭
Muaz Minikurabiye geçmiş olsun bende 10+2 hala ilaç kulaniyorum dün akşam ilacımı almayı unuttum perisan oldum inşallah geçer doktorum 12 haftada kesilir dedi ama hiç umudum yok artık🤧😭😭
Ddyygg 22 haftaligiz ama hala bulantı devam ediyor. Kusmalar kesildi ama bulantı geçmedi ilaçta kullanıyorum üstelik