Pek rahatsız oluyorum diyemem ama benimki de aşırı hareketli. İlk hamileliğime hareketli diyordum ama o bunun yanında kuzu gibi sakinmiş 😅
Gece, gündüz, ayakta, otururken, yürürken, sürekli ama sürekli bir hareket ve tekmeleme halinde. Ne ara uyuyor da gelişiyor anlamıyorum ☺️
Gündüz idare ediliyor da geceleri çok uykusuz kalıyorum. Doğumdan sonra da böyle olursa ailece perişan oluruz herhalde uykusuzluktan🤯