Zeynepacar35 enfeksiyon oldugu için olabilir canım ağrın benimde bir ay önce enfeksiyon başlangıcı vardı. M harfiyle başlayan bir toz var tek kullanımlık suya atılıp içiliyor gece tuvalet sonrası içiyorsun sabaha kadar da kalkmıyorsun bütün enfeksyonu çözüp atıyor. Onu bir kere içmem yeterli oldu. Bütün enfeksyonu attım doktoruna danışabşlirsin belki sana da iyi gelir