Nergislyssa Kızlar belime belimden de kasıklarıma geçen ağrı gibi sızı gibi bişey var , bebeğim kasıldıkça da ağrılarım artıyor , büyük tuvaletim var gibi gidiyorum yok , belimdeki ağrı nefes aldıkça da bıçak saplanıyor gibi oluyor doğum belirtisi mi