Kızlar lütfen cevap verin. 16 haftalık hamileyim serklaj yapıldı 13. Haftamda doktor randevum vardı bugün gayet yolunda herşey dedi. 1 ay sonraki randevumda alttan muayene edicek hunileşme var mı yok mu bakıcak ne demek bu hunileşme ne gibi bi tehlikesi var