Kızlar hamilelikten ötürü sanıyorum daha önce işlem görmüş dişlerim bir şişti Bir iltihaplandı bir şeyler oldu Dişlerime dişçiye gitmiştim O zaman 6 aylık falan hamileydim endodonti’ye yönlendirdi randevu bulayım edeyim diyene kadar son çaya girdim şimdi 32+2′deyim doğumdan sonra gideceğim ama bu diş eti hassasiyeti şişliğe beni sinir ediyor yediğim içtiğinden hiçbir şey anlamıyorum Dişlerim sızlıyor Siz neler yaptınız