Cnsgumus Merhaba kızlar 5 mayısta 65 olan hcg 7 mayısta 87 çıktı 8 mayısta doktorum tekrar verdirdi 102 çıktı 10unda bugün 74 çıktı kimyasal gebelik olduğunu söyledi evde test yapıyorum kıpkırmızı çıkıyor çizgi başına gelen var mı hcg artık yükselmez mi :(
Haticeburak06 Cnsgumus kimyasal gebelikse bidaha çıkmaz maalesef bende yaşadım ama şuan 37 haftalığım kızımızı bekliyoruz. Umut olsun diye yazıyorum pes etmeyin🌸 Kanamanız varmı şuan
Cnsgumus Haticeburak06 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️hayır kanamam yok henüz ağrımda yok geçtiğimiz günlerde dört gün sol kasığımda ağrı vardı