Arkadaşlar bebeğimin sürekli biberon verdiğim için meme reddi yaşıyoruz 10 gündür bunu aşmam lazım nasıl açacağımı bilmiyorum ınstagram’dan emzime danışmanına yazdım bana silikon uç kullanmamı istedi bana biraz mantıksız geldi kullanan var mı kullandıysanız hangi markayı kullandığınız kullanayım mı kullanmayayım mı onu da bana söyler misiniz lütfen