Kaktuscekirdegi canım benim kaynanamda 38 de sezeryan olucaksın bebek ters demişler , istemiyorum demiş çıkmış. 40 da normal doğumla doğurmuş bebek de dönmüş .
Benimde 33+3 de tersti youtubedan gördüğüm bir hareketi hergüb yaptım 3-4 defa koltuğa oturuyorsun önce ellerini yere koyuyorsun sonra dirseklerini koyup 15-20 sn bekliyorsun .( Doktoruna danış bunu tabi). 34 +3 de gittiğimde bebiş dönmüştü.