Nurnisanur Kızlar daha yirminci haftada doktordan bebegin kilosu önden gidiyor dedi mi size? Ne yaptınız?
Hulo2105 Nurnisanur benim en başından beri öyle 1 hafta önde hep boyu ve kilosu 2 haftaya kadar normalmiş sorun yok korkmayın
Hulo2105 Nurnisanur yani bana ne kendi doktorum ne de detaylıyı yapan doktor şeker lafı etmedi. Ben hatta çok tepki verince kilosuna falan senin kocanla ben bir miyim mesela dedi herkesin yapısı farklı demişti