Tastan merhabalar. Ben de bu ay aynı sizin gibi oldum. İlacı kullandım 4 gün sonra adet oldum. 2. Günü tekrar gittiğimde kist oluştuğunu söyledi yumurtam çatlamamış bu da normal dedi. Adetle birlikte o atılır dedi. Adet olduğun an ilacı bırakman lazım çünkü kanı kesmek için de kullanılıyor. Korkmana gerek yok ilacı düzenli iç bitince birkaç gün sonra olursun hatta içerken bile olabilirsin.