Bugün doktora gittim rahim ağzı kısalığın sınırda dedi 23 haftalığım 32 cm çıktı arada 28 cm de çıkıyo dedi kasılmadan dolayı olmuş olabilir dedi magnezyum ve progestan fitil verdi hergün kullanıcam 2 hafta sonra tekrar kontrole gidicem neler yapmam lazım düzelir mi acaba çok korkuyorum