hellomama Eko93 ikisi de aynı cihaz aynı Dr üstelik Perinatoloji polikliniğinde.. neyse ki zaten kilosu iyi sorun yok şimdilik dedi.. bakalım bu hafta kaç çıkacak 🥹
Yasemincee26 karagozzeynep21com peki doktor erken doğum olur felan dedi mi canım ? Bizim bebek de iki hafta geride doktorum alırız felan dedi çok kötü oldum öyle diyince. Senin doktor normal mi karşıladı
karagozzeynep21com Yasemincee26 yok canım hiç öyle bir şey demedi çünkü gelişmeye devam ediyor tahminimce ondan yani 32de 1600küsür, 33de 1800küsür çıktı
Yasemincee26 karagozzeynep21com ortamda haftada kaç kilo aldığına mı bakıyor acaba. Ben Perşembe günü tekrar gideceğim bir hftada kaç gram almış eğer çok az sa veya almamışsa doğuma alıcak galiba
karagozzeynep21com Yasemincee26 eğer almazsa doğuma alır normal ama önce ciğer geliştirici falan vurur Ben haftaya pazartesi gideceğim 2 hafta olacak bakalım düzenli bir artış var mı
Yasemincee26 karagozzeynep21com ciğer geliştirici vuruldum canım üç gün önce. İnşallah düzenli artış vardır sizinde hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler bende Perşembe gidicem bir hafta geçmiş olacak aradan istediği şekide artış olursa bekletir yoksa doğuma alır
Melisdila Eko93 34 gittim 2400 gram 45 cm seninki bi tık az canım evet nesguik süt iç hergün bi bardak ve multivitamin hapını kullan günlük normal sebze tüketimini kontrol et
Eko93 Melisdila 34+1 de 2200 geldik biz. Bakalım bu hafta ne gelecek. Nesquik zararli olmaz mı ama. Tos alıp sütle karistirilan mi yoksa direk sut halini mi içiyorsunuz? Sebze çok.yiyemiyorum ben
Melisdila Eko93 toz al süte karıştır ben öyle tüketiyorum ve sebzeyi salata yapıyorum ceviz ve kaşar peyniri marul salatalık roka vs ne bulsam
EsraaaKK Eko93 hiç üzülmemelisin benim kardeslerim hep 3 kg 100 gram falan doğdu en kısası 180 oldu doğarken minik olması daha iyi diyo annem Sen anne olarak tüm görevlerini yapiyosun yemene dikat ediyosun sağlıkla doğsun inşallah 🤲
Eko93 EsraaaKK yani normal dogum yapacaksam evet küçük olması daha iyi 😅 sağlıkla gelsin de. Buyur bir şekilde 🌸🙏
hellomama Eko93 aaaa çok geçmiş olsun hayırlı uğurlu olsun nasılsın riskin mi vardı neden erken geldi bebik