31+3um ben de. Hareket etmiyor da sanki horon tepiyor gece gündüz 😵💫 yürüyünce kendini topluyor iki büklüm kalıyorum. Hızlı mı hareket ediyorum acaba diyordum ki hepimiz ayniymisiz🫠 ilk oğlumun hiç bu kadar hareket ettiğini hatirlamiyorum tabi 6 sene gecti unutmusumdur kesi